torstai 4. toukokuuta 2017

*sydän-emoji*


Viime postauksen jälkeen onkin ehtinyt taas tapahtua kaikenlaista! Lähdin perjantai-iltana Jaalaan, ennen lähtöä ratsastin kuitenkin vielä Tryffelillä ja Weellä. Tryffelin kanssa treenattiin kevyesti koulua ja Ween kanssa keskityttiin lähinnä ihastelemaan kauniita maisemia ja jätettiin kentällä pyöriminen vähemmälle. Jaalaan päästyäni ratsastin sielläkin yhdellä ponilla ja se oli oikein positiivinen yllätys, verrattuna siihen mitä olen sillä viimeeksi mennyt!



Lauantai päivä meni Helsingissä kaverin kanssa ja seuraavana päivänä olin sitten kipeänä.. Ei ole kauaa, kun olin viimeeksi kipeänä ja nyt taas. Olin keskiviikkoon saakka poissa töistä ja tänään vihdoin pääsin lähtemään töihin. Tänään oli tosi kiva päivä! Saatiin nauttia auringosta, ratsastin ensimmäistä kertaa t-paidassa, poni toimi oikein mainiosti aina kun malttoi keskittyä sekä pääsin seuraamaan maastoestevalmennuksia!



Tryffelillä oli alkuviikosta raspaus ja sieltä löytyi vasemmalta puolelta sudenhammas, joka poistettiin. Olen melko varma, että tämän takia se on ollut vasempaan kierrokseen huonompi ratsastaa, sillä se tuntui vasemmalle ohjalle tosi huonolta. Tänään pääsin testaamaan sen hampaan poiston jälkeen ja ero on huomattava. Eiköhän tästä päästä jatkamaan treenejä hyvin mielin.



Olen tällä hetkellä tavattoman onnellinen ja musta tuntuu, että kaikki on nyt hyvin. Hieman tuo alkuviikon sairastelu näkyy mm. kurkkukipuna, mutta sitä lukuun ottamatta oloni on pirteämpi kuin pitkään aikaan! Ehkä se on tämä kevät ja lämpö mikä saa tämän tunteen aikaan, ensi viikolla voidaan palata takaisin maan pinnalle, kun ilmat kylmenevät :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti