keskiviikko 30. joulukuuta 2015

Viimeisiä päiviä viedään



Kohta on uusi vuosi, ja uudet kujeet. Minulla on vielä muutama työpäivä jäljellä Tokkolassa, kunnes sunnuntai-iltana palaan takaisin Billnäsiin kahdeksi viikoksi. Nyt kun pakkaset ovat viimein saapuneet, on kenttä ollut melko kova. Eilen kentällä ei oikeastaan pystynyt muutakuin kävelemään ja hieman ravaamaan. Tänään pitkillä sivuilla pystyi jo laukkaamaan. Hieman piti miettiä, mitä keksin tuntilaisille. Onnistuin kuitenkin tavoitteessani ja sain ratsastajat lämpenemään teettämilläni tehtävillä! 

Kaverini Sirkku kävi eilen tallilla heppailemassa ja ensimmäiseksi hän meni Vinskillä, jonka jälkeen käytiin maastossa Ripalla ja Epulla. Melko kevyesti piti mennä, mutta parissa kohtaa pystyi ravaamaan ja yhdessä paikassa vähän laukattiin. Kierreltiin melko paljon pikkupolkuja pitkin ja kiipeiltiin pieniä mäkiä. Ulkoilutettiin myös lampaita ja yritettiin saada niistä kuvia, mutta ei niistä kyllä oikein kuvia kunnolla saanut :D

Huomiseksi yritän saada yhden postauksen valmiiksi, joka onkin sitten vuoden viimeinen! Nyt kun olen saanut uutta tatsia tähän bloggaamiseen, niin kohta tuleekin taas pakollinen postaustauko pariksi viikoksi. Minulla ei ole siellä Billnäsissä mitään, millä voisin kirjoittaa blogia. Kun harjoitteluni loppuu, minulla on viikon loma ennen kun koulut jatkuu. Toisaalta odotan lomaa innolla, koska olen ollut töiden takia todella väsynyt viimeiset pari viikkoa. Toisaalta en tiedä, miten osaan viettää lomaa, sillä en muista milloin olisin viimeeksi lomaillut :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti