perjantai 20. toukokuuta 2016

Kaikki hyvin.

Olen tällä hetkellä todella onnellinen. Minulla on kiva työpaikka, jossa olen päässyt pitämään ratsastustunteja ja parasta on ollut, kun olen saanut niistä kehuja! Olen ollut vasta muutamia kertoja töissä tallilla, mutta mielestäni siellä on ollut todella kivaa. Päivät eivät ole pitkiä ja vaikka tekemistä on paljon, niin silti se on rentoa. Ei tarvitse koko aikaa juosta joka paikkaan. 

Nyt kun olen päässyt vauhtiin taas ratsastustuntien pitämisessä on se tuntunut kivalta. Olen saanut pitää monelaisille ryhmille tunteja ja ne ovat menneet niin hyvin! Voisin hehkuttaa tunteja ties kuinka paljon, mutta en ehkä viitsi. Mua jännitti ensimmäinenä niin paljon tuntien pitäminen, mutta nyt kun on nähnyt tuntihevoset ja oppinut miten ne käyttäytyy niin on tuntien pidosta tullut paljon rennompaa! 
En ole tainnut mainita kertaakaan blogissa, kun järjestettiin koululla meidän luokan voimin kouluratsastuskilpailut noin kuukausi sitten. Oli kyllä melkoista härdelliä kisojen järjestäminen ja en kyllä hetkeen suostu uusia kisoja pitämään! Vie muuten todella paljon aikaa sekä järkeä, olin viimeisinä päivinä ihan rikki kaikista järjestelyistä. Osallistuin itsekin kisoihin, mutta ne eivät sujuneet mitenkään erityisen hyvin.. :D Oli kyllä kiva nähdä muiden ratsastusta ja täytyy sanoa, että oli kyllä erittäin siistiä ja nättiä ratsastusta.

Koulussa on ollut vähän turhankin rentoa, kun kaikki hommat ovat valmiita. Koulua on viikossa todella vähän enää, kun ei tarvitse edes yritystoiminnan tunneille mennä. Ratsastamaan haluaisin vielä päästä, mutta tälläkin viikolla hevoset ovat olleet oppisopimus-oppilaiden käytössä. Onneksi on vielä kaksi viikkoa aikaa, niin ehkä mä vielä muutaman kerran pääsen ratsaille. Tulee kyllä niin ikävä koulun hevosia enkä osaa vieläkään ajatella, etten enää syksyllä niitä näe päivittäin. 

Ensiviikon torstaina on Jokimaalla näyttelyt, jossa esitän Tuksun. On ollut hienoa päästä työskentelemään Tuksun kanssa, sillä minua kiinnostaa todella paljon nuorten hevosten koulutus. Tuksu on ollut niin fiksu ja siitä on tullut itselleni tärkeä tässä lyhyessä ajassa. Olen kiitollinen. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti