torstai 21. tammikuuta 2016

Kiitos todella paljon.


11 viikkoa, 55 työpäivää, yli 460 tehtyä työtuntia. 
Olin 20 eri hevosen selässä yhteensä 66 kertaa.
21 maastoa, 9 estepainotteista tuntia, yhdet pikkujouluestekisat.
Pidin yhteensä 11 tuntia, joista 2 oli maastoja ja 2 leikkituntia.
 
HIHS:issä kisahoitajana kahtena päivänä.
Mukana erään elokuvan kuvauksissa.
Tulin entistä läheisemmäksi muiden tallillaisten kanssa. 
Rakastuin hevoseen, jonka kanssa vietin monta ihanaa hetkeä.


En voi tarpeeksi kiittää Billnäsin Ratsastuskeskusta näistä 11 viikosta. Tein elämäni toiseksi parhaan päätöksen, kun päätin tulla toisen kerran kyseiselle tallille. Vaikka opittavaa jäi edelleenkin vaikka kuinka ja paljon, niin käteeni mukaan jäi todella monta hyvää uutta ohjetta tulevaisuutta varten. Billnäsissä minulla on olo, kuin olisin ollut siellä aina. Kaikki ihmiset ja hevoset ova jääneet minulle todella tärkeiksi. Ihan sama olenko ollut tallilta pois kaksi viikkoa tai puoli vuotta, niin aina tunnen itseni siellä kotoisaksi.


En pysty muokkaamaan ajatuksiani sanoiksi. En pysty olla toistamatta sanaa kiitos.  Sain kokea niin paljon hyviä hetkiä ja onnistumisen tunteita. Sain paljon hyviä kommentteja. Paras olo tuli siitä, kun monet sanoivat, ettei tahtoisi minun lähtevän pois. Onneksi näiden ei tarvinnut olla lopulliset jäähyväiset. Olen varma siitä, että tulen vielä monta kertaa näkemään tutut maisemat ja ihmiset Billnäsissä. 


Eniten jään Billnäsistä kaipaamaan kaikkea
En pysty mitenkään kiittämään teitä tarpeeksi.
Kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos ♥
Ihan jokaiselle.

En voisi olla iloisempi. <3

4 kommenttia: