sunnuntai 25. syyskuuta 2016

Ihania kisakuvia ♥


Oon saanut todella upeita kuvia lauantain kisoista ja kun katson näitä, en pysty lopettamaan hymyilyä mielessäni. Olen niin iloinen, kiitollinen, ylpeä ja sanaton tästä päivästä. Fasu ylitti kaikki odotukset ja olen Jennalle niin kiitollinen, kun uskalsi antaa Fasun lainaan, vaikka sillä olikin ollut pitkä kisatauko! Ponski hoiti hommat niin hyvin, kuin vain pystyi. Tää päivä merkitsee mulle todella paljon, vaikka joillekin tämä oli "vain yksi kisapäivä". Halkean ilosta!



Olen nyt muutamalta ihmiseltä saanut kuvia ja nämä kuvat ovat kaikki ottaneet Laura Tulokas, ellei toisin mainita. Kiitos todella paljon kaikille kuvaajille! Nää on ollut tosi hienoja ja on ollut vaikea valita, mitä tänne laitan näytille. Tulen varmasti jatkossa laittamaan lisää kuvia kisoista, mikäli sellainen tilanne tulee :)




Tästä alaspäin olevat kuvat on mun lemppareita tällä hetkellä! Onko teillä näistä kuvista jotakin erityista suosikkia? Olisi kiva kuulla mielipiteitänne, sillä on kiva verrata muiden näkemyksiä omaan, löytyykö samoja, tai kenties eri kuvia :)


© Krista

Tää on pakko laittaa tänne :D Ainakin takajalat tulee hyvin mukana!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti