torstai 2. helmikuuta 2017

Ajattele kuinka onnellinen olisit

jos menettäisit kaiken mitä sinulla on,
ja saisit sen kaiken takaisin.

2013
2012

Mun vanha kovalevy lakkasi toimimasta jo kauan kauan sitten. Olen viimeeksi saanut sen käynnistettyä varmaan yli kaksi vuotta sitten. Olin jo menettänyt toivoni sen suhteen, mutten koskaan raaskinut sitä lähettää mihinkään korjattavaksi, kun olin mielestäni varma siitä, ettei se enää pelitä. Viime viikolla selasin Facebook'ia ja siellä eräs nainen pähkäili samanlaisen ongelman kanssa. Siinä koin tilaisuuteni tulleen, laitoin viestiä ja hyvin nopeasti eräs mies otti minuun yhteyttä.

Hän kertoi hänen tekemistään tiedostojen palautuksista ja sai minut uskomaan, että sieltä on mahdollisuus vielä pelastaa kuvat. Maanantaina kävin viemässä hänelle vanhan kovalevyni sekä uuden kovalevyn, mihin siirtää pelastetut tiedostot. Hän kertoi koko ajan tilannepäivityksiä minulle miten etenee ja tiistai iltana sain jo kuvat käsiini! Uskomattoman nopeeta ja mielettömän hyvää palvelua. Vilkaisin eilen illalla kansiot läpi ja hyvin näytti kaikki pelittävän! Viedot toimi moitteettomasti ja luulen, että sieltä kaikki kuvat löytyy. Tässä postauksessa muutama kuva tuolta kovalevyn syövereistä ja lisää tulee näytille tulevissa postauksissa!. 

2011
2014

Muistakaa ottaa teidän tiedostoistanne varmuuskopioita, jotta tälläisiltä tilanteilta vältyttäisiin. Olen niin onnellinen, kun sain tuolta kuvat pelastettua. Kaikki kiitos kuuluu tälle miehelle, joka tiesi mitä tehdä. Jos teillä on Lahden alueella ongelmia kovalevyn kanssa annan mielelläni hänen yhteystiedot, suosittelen häntä!

1 kommentti: