maanantai 13. kesäkuuta 2016

Kesän alku

Kesä alkoi mukavissa merkeissä, kun tehtiin vuoden ensimmäinen mökkireissu ja teki kyllä todella hyvää pieni maalaisloma. Mulla oli viime viikolla muutama päivä töitä ja loppuviikon vietin Kouvolassa. Kävin parina päivänä Jennan kanssa hoitamassa Fasun ja toisena päivänä pääsin itsekin hieman enemmän hommiin selässä. Olen muutamia kertoja käynyt ravailemassa pojulla, mutta nyt otin sillä kaikki askellajit sekä vähän ravipuomeja. Fasu oli loppua kohden tosi kivan tuntuinen, mutta oli kyllä itselläni erittäin paljon hakemista, miten heppa oikein toimikaan. 
Mulla alkoi tänään kesäkurssien pito tallilla ja nyt seuraavat seitsemän viikkoa pidän kesäkurssit. Mua jännitti aamulla ihan hirveästi, miten mä siitä oikein selviydyn, mutta hyvin tämä lähti sujumaan. Päivä oli semi rento ja kurssilaiset oikein hauskoja. Mulla on nyt tämä seuraava viikonloppu vapaa ja sitten olisikin 12 työpäivän putki, kun olen juhannuksen yli töissä. Huh, kyllä tässä tekemistä riittää. Toivon mukaan saan sen verran tienattua parin kuukauden aikana, että pystyisin syksyllä aloittamaan autokoulun. 
Loppupäivä menee suunnitellessa loppukurssin ohjelmistoa ja sen jälkeen voisin painua unten maille. Eiliset yöunet jäivät turhan vähäisiksi, kun lähdettiin katsomaan Helsinkipäivän konserttia ja kotona oliin vasta puolen yön jälkeen. Keskiviikkona lähden töiden jälkeen kokeilemaan yhtä mahdollista tulevaa vuokraponia. Saa nähdä kuinka käy :)

2 kommenttia:

  1. Millä tallilla pidät kesäkursseja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietäjät tietää ;) eivaan, olen päättänyt etten aio puhua tallista nimellä, joten siksi en ole maininnut sitä tarkemmin. Ratsastuskoulu lahdessa, siitä voi päätellä :)

      Poista