perjantai 17. helmikuuta 2017

Ihan vain normi juttuja

Tämä vuosi on blogin puolella alkanut painottuen erikoispostauksiin. Ei sillä ettenkö tykkäisi niitä tehdä ja on ollut mukava saada blogin puolelle monipuolista materiaalia. Nyt kuitenkin on hyvä hetki istua rauhassa koneen äärelle ja kertoa ihan arjen kuulumisia, mitä mulle kuuluu?

Töissä sujuu tällä hetkellä hyvin. Alku vuodesta mulla oli hieman huonompi hetki, kun olin hieman stressaantunut ja se näkyi myös töiden puolella. Olin kiukkuinen, enkä jaksanut tehdä täysillä duunii. Nyt kuitenkin oon saanut stressin selätettyä ja töissä on mennyt paljon paremmin. En oo nyt kamalan paljoa ratsastanut, mutta joka viikko olen jonkun ponin selkään kiivennyt. 

Eilen pitkästä aikaa tein kunnon tehotreenin yhden ponin kanssa ja oli kyllä tosi kiva ratsastaa lopussa, kun toimi tosi kivasti! Muutama kevyt estetunti on ollut, joihin olen osallistunut Tryffelillä ja ne on mennyt mukavasti. Kevättä kohti edetään ja huomaan motivaation lisääntyvän päivä päivältä, vähän kerrallaan. 

Tämä kuva on otettu tasan neljä vuotta sitten, 17.2.2013 (kuvassa on entinen yp-poni Ossi) 

Keväällä tähtäimessä mulla olisi vihdoin ja viimein aloittaa autokoulu. Aloitin säästämisen viime vuoden lopussa ja nyt jo on mukava summa kerätty ajokorttia varten. Vähän pitää vielä jaksaa pinnistää, niin sitten on koko summa kasassa. Olen tutkinut Lahden seudun tarjontaa ja olen löytänyt hyvän vaihtoehdon, missä aloittaa. Huhtikuulle olisi tarkoitus ilmottautua niin kesällä toivottavasti jo olisi kortti taskussa, jännää!

Mitään muuta ihmeellistä ei tällä hetkellä olekkaan tapahtunut. Lahdessa alkaa vajaa viikon päästä MM-kilpailut, niin täällä onkin melkoinen hulina ollut järjestelyissä ja muissa jutuissa. Onko joku tulossa katsomaan kilpailuja? Itse olen aika paljon töissä, mutta täytyy katsoa, jos joku päivä kerkeäisi kisoja katsomaan. Itseäni ainankin mäkihyppy kiinnostaa! 

Vinski 2014 keväällä, kertaakaan en oo nähny sen ravaavan yhtä hienosti kuin tällöin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti