maanantai 13. helmikuuta 2017

Vanhoja ratavideoita

Kovalevyni kätköistä löysin vanhoja ratavideoita ja kuvia vuodesta 2009 eteenpäin. Näitä videoita katsellessa en oikein tiedä, kuinka kommentoisin kyseisiä kuvia ja videoita. Naurahdan ja totean; Olihan tuo hauskaa aikaa, mutta onneksi olen näiden vuosien jälkeen oppinut jotakin :D 

Nyt kun löysin näitä vanhoja ratavideoita, ajattelin tulla ne jakamaan teille. Harmi, kun näitä videoita ei tämän enempää minulla ole, mutta parempi vähän kuin ei mitään. Voidaan nauraa näille muutamalle videoille yhdessä! Tässä postauksessa olen kirjoittanut kaikista kisoistani pienen koosteen, mutta tuolloin minulla ei juurikaan ollut mitään materiaalia tallessa. Tästä linkistä pääsette kilpailukalenteriin, johon olen listannut kaikki menneet kilpailuni.

24.10.2009 (tokat "kilpailuni" koskaan)

14.3.2010 (ekat kilpailut vieraalla tallilla)

16.5.2010

20.6.2010 (uusintarata)

29.8.2010

26.10.2010

6.11.2010 (viimeinen kilpailu vieraalla tallilla Raikulin kanssa)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti