tiistai 23. toukokuuta 2017

Kesäloma

Mulla alkoi lauantaina neljän viikon kesäloma. Loma on alkanut tosi kivasti ja oon saanu nauttia aurinkoisista ja lämpimistä päivistä. Viimeiset kaksi päivää töissä olikin melko ahertamista, kun ratsastin perjantaina töiden jälkeen kolme hevosta ja lauantaina kaksi + kävelytin yhden. Viimeisinä päivinä olikin jo todella kuuma, eikä hevosillakaan kovin viileät oltavat olleet. Ratsastukset olen yrittänyt pitää lyhyinä ja kävelyä paljon ja aina treenien jälkeen sienellä ottanut hikikohdat. Nyt onkin hyvä hetki hieman hengähtää lomailujen merkeissä. Kokonaan hevosetta en aio lomaa viettää, vaan pyrin käydä ratsastamassa Tryffeliä jonkun verran sekä mahdollisesti muita hevosia.

Huh hellettä :D

Torstaina lähdenkin pitkästä aikaa estekisoihin, kun osallistuttiin Jennan kanssa kummatkin Fasulla Kouvolassa pidettäviin kilpailuihin. Minä menen 50cm ja Jenna menee 50cm sekä 70cm. Pienet hyvän mielen luokat tämän kauden alkuun, kun Fasu on ollut viimeeksi kisoissa viime syksynä minun kanssani ja Jenna viimeeksi kisoissa pari vuotta sitten! Toivottavasti saataisiin nauttia kisapäivänä hyvästä säästä tai mikä olisi parempi, kuin että koko kesän olisi tälläiset säät kuin nytkin! Palaillaan pian kisakuulumisten kanssa :)

Tryffeli tänään

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti