perjantai 24. huhtikuuta 2015

Neljäs maanantai + kuvia!


Aika kuluu ihan hirveän kovaa vauhtia. Kohta ollaan jo puolivälissä harjoittelua. Muutama päivä sitten, kun minulla oli vapaapäivä lainasin erään tallityöntekijän kameraa ja lähdin kuvailemaan ulos hevosia ja maisemia.Vihdoin ja viimein kerkesin teille tulla näitä päivittelemään, kun sain toisen harjoittelijan koneen lainaan :) Tämä viikko onkin ollut melko kiireinen ja keskiviikkona olin jälleen Lauran ja Niken mukana kisoissa viiden hevosen voimin. 


Minulla on pääsääntöisesti mennyt hyvin. Muutamia juttuja lukuunottamatta on sujunut oikein kivasti ja tänään koin taas ihanan tunteen hevosen selässä, kun se oikeasti toimi. Pari viimeisintä ratsastusta ei ole mennyt niin hyvin, niin tämä tuli oikein hyvään kohtaan. Ollaan myös maastoiltu paljon ja mä aina vaan enemmän ja enemmän rakastan näitä maastoreittejä. Voisin vaan kierrellä monia tunteja metsässä ja nauttia hyvästä säästä ja seurasta. 

Minulla on muutamia postauksia harkinnassa mitä voisin toteuttaa, katsotaan jos kerkeäisin niitä tulla jokin päivä kirjoittelemaan. Nyt kuitenkin annetaan kuvien puhua puolestaan, lisää kuvia ensi postauksessa ;)













Ei kommentteja:

Lähetä kommentti