maanantai 2. helmikuuta 2015

Lentävä Fasu

Moikka! Tulin tänään tänne Lappeenrantaan Jennaa ja Fasua moikkaamaan. Käytiin shoppailemassa mulle uusia ratsastusjuttuja, mutta esittelen ne myöhemmin omassa postauksessa. Tallille lähdettiin neljän jälkeen ja meillä oli vuorossa myös iltatallin tekeminen. Haettiin hepat sisään, jaettiin heinät ja minä siivosin Fasun karsinan sillä aikaa, kun Jenna laitteli F kuntoon. Lähdettiin maneesille ja minä hyppäsin ensimmäiseksi selkään. otin alkuverkkaa puolipitkällä ohjalla ja pikkuhiljaa keräilin ohjia käteen.

Fasu oli miellyttävän tuntuinen ratsastaa ja sain siihen suht hyvän tuntuman kaikissa askellajeissa. Jenna kasasi muutaman esteen, joita alettiin hyppäämään välikäyntien jälkeen. Esteille F alkoi innostumaan ja minulla kesti hetken, että tajusin miten Fasua pitää ratsastaa. Saatiin jotain tosi hyviä hyppyjä, mutta välillä koko pakka levisi ja tuli ihan hassuja hyppyjä. Fasulla ainankin oli kivaa, ja niin oli minullakin hauskaa :D 

Tultiin muutamia kertoja ja lopulta vaihdettiin Jennan kanssa. Jäi kyllä hyvä fiilis, vaikka F yrittikin kuskata mua! Pitkästä aikaa minäkin pääsin pomppimaan, vaikka ei tuolla koulusatulalla mikään paras ollut hypätä. Oli se kuitenkin parempi, kuin että ilman satulaa olisi mennyt. Toivottavasti Jenna saa pian uuden estepenkin Fasulle! Tallissa hoidettiin poni karsinaan ja tehtiin tarvittavat hommat iltatallissa loppuun.

2 kommenttia:

  1. Waudee Erika näyttää tosi hyvältä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli vähän omanlaisia haasteita tolla koulusatulalla hyppäämisess, mutta yllättävän hyvin meni silti :D! Kiitos Sofia <3

      Poista