perjantai 16. toukokuuta 2014

Kuulumisia pitkästä aikaan!

Oon pitänyt pientä taukoa blogin suhteen monistakin syistä. Tämä kevät on mennyt todella kiireellä, tekemistä on ollut vaikka muille jakaa! Koulussa on ollut paljon uusia mielenkiintoisia asioita, joihin olen panostanut enemmänkin. Koulutehtävät olen saanut vihdoinkin alta pois, mutta ensiviikolla olisi vielä kolme koetta.. Tallissa olen käynyt hoitamassa ja liikuttelemassa hevosia. Viikonloputkin ovat menneet tosi nopeasti, etten ole yksinkertaisesti kerennyt tai jaksanut avata konetta. Luulen, että postaustahtini on harvempi ainankin juhannukseen asti, mutta katsellaan miten on aikaa ja asiaa!


1. Mirkkua syöttelemässä 2. Muisto nukkui! 
3. Orimattilan tamma- ja varsanäyttelyistä 4. Jokimaalla ajamassa


1. Veeralla maastoilemassa Sofia&Muisto seurana 2. Veera <3
2. Tiinalla lähdössä maastoilemaan! 4. Koulun pikkuiset vasikat :')


1. Käytii vähä maneesissa hölköttelemässä Elina Ponilla ja minä Unikilla! 2. Muisto taas nukkumassa :')
3. Poni pesun jälkeen 4. Ponilla lähdössä maastoilemaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti