perjantai 13. toukokuuta 2016

Kolme viikkoa

Yritystoiminnan tehtävät sain vihdoin ja viimein ajallaan valmiiksi ja pääsin esittämään suunnitelmani opettajalle. Tehtävämme oli siis suunnitella oma yritys ja laatia siitä palvelut, rahoitukset, lainat, menot ja tuotot sekä paljon kaikkea muuta. Minulla kesti monta päivää ennen kuin pääsin suunnitelmassa vauhtiin, mutta olen kyllä tyytyväinen lopputulokseen vaikka työ olisikin kaivannut vielä pientä hiomista. Arvioitiin työni tällä viikolla ja sain vahvan 2, johon olen enemmän kuin tyytyväinen. 

Tiistaina pääsen vihdoin uusimaan koulunäyttöni ja tein viime hetken ratsun vaihdoksen. Tarkoituksenani oli tehdä näyttö uudestaan Unikilla, mutta ratsastin eilen Nopsalla ja se oli todella hyvä. Unik on ollut hieman ailahteleva ja valkoisten aitojen sisäpuolella se jännittyy, joten kokeilen nyt tehdä sen Nopsalla. Mitään ongelmia ei pitäisi olla, kunhan tällä kertaa ratsastan radan ilman keskeytyksiä ja unohduksia. Tosiaan, viime kerralla näyttöä tehdessäni luovutin kertaalleen ja unohdin vielä sen lisäksi radan niin en päässyt sitä läpi.
Vaakku
Olen liian itsekriittinen ja nyt nämä pari päivää aion tsempata itseäni oikeni kunnolla enkä aio enää luovuttaa. Koulunäyttö on viimeinen asia, mikä minulta puuttuu opinnoistani, joten nyt vedän sen kunnialla läpi sillä haluan todella saada jo valmistumispaperit käteen! Olen samaan aikaan kovin innoissani ja peloissani. Tuntuu oudolta, että kohta en palaa enää koululle enkä näe enää viikottain tuttuja hevosia sekä ihmisiä. 

Kun aloitin koulun, kolme vuotta tuntui hyvin pitkältä ajalta ja nyt on enää kolme viikkoa jäljellä!? Mihin tämä aika on kadonnut. Valmistumisen jälkeen teen erikseen postauksen näistä kolmesta vuodesta, mutta en voi muuta sanoa kuin kiitos. Olen niin kiitollinen näistä vuosista ja kaikesta mitä olen päässyt kokemaan ja oppimaan, suurin kiitos kuuluu työharjoittelupaikoilleni! Odotan innolla mitä elämä tuo tullessaan, tällä hetkellä kaikki näyttää erittäin valoisalta ♥
Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti