maanantai 28. toukokuuta 2012

Haaste


1. Kiitä bloggaajaa,jolta sait haasteen.
- Kiitos Miisa!
 
2. Lisää The Versitale Blogger Award-kuva postaukseesi.
 
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
- No siis ensinnäkin nyt tulee mieleeni, että kavereiden keskuudessa olen usein äänessä ja nauran paljon. Kuitenkin esimerkiksi koulussa olen hieman hiljaisempi.
- Tykkään paljon hevosista, vaikka välillä tuleekin tunne etten jaksa enään yhtäkään heppailla.
- Mietin päivittäin Raikulia ja Hemmoa <!3
- Minulla ei ole yhtäkään ystävää, mutta ihan tarpeeksi kavereita.
- Omistan maantienväriset luonnonkiharat hiukset (Tällä hetkellä kuitenkin olen värjännyt hiukset punruskeiksi.
- Tykkään liikunnasta koulussa ja muutenkin olen mielestäni reipas.
- Nukahdan iltaisin todella aikaisin jos ei ole tekemistä.
 
4. Nimeä 4 bloggaajaa.
 
5.Ja kerro heille haasteesta.
 

4 kommenttia: