torstai 17. toukokuuta 2012

muutoksia blogin suhteen! + kuvia

Heippa! Nyt on taas muutama päivä kulunut postauksesta, jotenka ajattelin tänään postailla teille. Laitan tähän muutamia kuvia ja yhden koosteen Minnistä kun sillä olen ratsastelut. En muista milloin, mutta on nää jo jonkin verran vanhoi. Täl viikol oon ollu tokkolassa, kun yks päivä olin tekees siel iltatallin ja ratsasin Vinskillä. Vinski meni ihan kivasti, mutta laukanvaihois poika taas innostu!

Eilenä olin Kouvolassa Helkailemassa ja tytöllä ja olikin sitten hyppytreeni-päivä. Jenna ja Ella oli tehnyt edellisenä päivänä radan sinne valmiiksi ja tänään sitten harjoiteltiin rataa sinne koivurannan tilan kisoja varten, jos me nyt pääsemme sinne :s Treenit sujuivat ihan hyvin. Alussa Helka kulki tosi napakasti ja reippaasti, mutta loppua kohden molemmilla oli niin kuuma ettei enään keskyttyminen toiminut niin hyvin kuin alussa :d

Olen tehnyt päätöksen blogin suhteen ja aion jatkaa tätä heppablogina. En siis kirjoittele enään jokapäivästä mitä teen vaan kirjoittelen vain heppailusta :) Mutta jos sattuu tulemaan jotain kivoja kuvia kavereiden kanssa niin nitä saatan tänne lisäillä :) Muokkaan muuten _taas_ blogin nimeä. En halua olla enään vammanen ;D Sitten niihin kuviin!

Kuvat saa isommiksi klikkaamalla ja olisi kiva saada kommenttia näistä minun postauksistani :) Onhan lukijoita yli 60!  Joten kommenttia tulemaan, mitä mieltä olette blogistani :)!






















Nää munkki-kuvat on manskin talutuksesta



Ja sit nää kuvat on jotain vanhoja kuvia ku meen Minnillä jumppista








Sit tää on on myöhemmin samana päivänä otettu kuva tarhasta :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti