maanantai 21. lokakuuta 2013

Talven tuloa ei voi estää

Hui, mulla on ollut blogi jo kaksi vuotta! 18.10. oli tullut toinen vuosi täyteen, mutta olin tyystin unohtanut tämän kokonaan :( Joten, olisiko teillä jotain erikoispostaus-ideaa minkä voisin toteuttaa tämän kunniaksi?

Syysloma alkoi ja päivät onkin kulunut tallilla hyvin. Yhden kaverin suokkivarsa tuli nyt tokkolaan siksi aikaa, että se opetetaan ohjasajolle/ajolle, joten sen kanssa ollaan kanssa nyt syyslomalla touhuiltu. Tänään mulla aloi työt siellä ja reippailin aika kivasti! Kävin Epullakin kävelemässä pellolla ja kentällä, meillä on kenttä nyt aika huonossa kunnossa niin ei siinä mitään kummempia pystynyt tekemään. Pääty-ympyrällä pystyin ottamaan pari kierrosta ravia. En kuitenkaan tehnyt mitään ihmeellisiä ja lopetin aika pian.


Täällä meillä päin satoi perjantaina ja lauantaina vähän lunta. Ei kuitenkaan hirmuisesti ja kovaa vauhtia ne ovat sulamassa pois. Katselin tämän viikon sääennusteitä ja voi että kuinka ihanalta näyttää.. Jos nuo sateet jättäisi pois, niin sitten olisi hyvä! Tulisi joko kunnolla lunta tai sitten jättäisi tulematta. Räntäsade on ehkä hirveintä. Pitikin juuri syysloman kohdalle sattua nämä ilmat, kun minä olen töissä. Tyypillistä minun tuuria :D


Aloin selailemaan viime vuoden talvelta kuvia ja laitan näitä teillekin näytille. Toisaalta talvi on ihanaa aikaa, kun pääsee hankeen ratsastamaan sun muuta, mutta kun kylmyys :( Voi, että kun katsoin näitä kuvia kun vielä oli Helka, Minni, Ossi jne.. Ikävä ponei, onneksi pääsen niitä piakkoin katsomaan!

Helkan kanssa kisoissa, 28.10.2012

Vinskin kanssa kentällä, 9.12.2012 (en löytänyt marraskuulta yhtäkään kuvaa..)

Ossin kanssa kenttätyöskentelyä, 20.1.2013

Tältä näytti meidän kenttä 12.4.2013

Minnin  kanssa estetreenit, 30.4.2013 (kentällä isoja vesilammikoita siellä sun täällä, ei kuitenkaan enää lunta!)

Ponit tarhailee, 6.5.2013 (aurinko paistaa, muutenkin hyvä ilma ja vähän alkaa maa vihertymään!) 

8 kommenttia: