perjantai 3. lokakuuta 2014

Muutaman päivän työpäivät

Tulin tänään takaisin kotiin, kun olin ollut Valkealassa tiistaista asti. Noora oli tämän viikon Ypäjällä suorittamassa opiskeluiden ratsastusnäyttöjä ja yllätyksenä hänelle rakennettiin muutaman muun työntekijän kanssa uusi tarha sekä leivottiin kakku! Viime päivät ovat sujuneet töissä mielestäni hyvin ja olen oppinut valtavasti kaikkea uutta. Tallilla on mielestäni todella kiva yhteishenki, mikä tekee työnteosta mieluisampaa. Tietysti aina välillä joku on joutunut huomauttamaan minulle jostakin asioista, kun olen unohtanut tehdä jotakin. Rakentavaa ja positiivista palautetta olen myös saanut :)

Karsinan siivouspuuhissa tänään! - Desti ratsastustunnin jälkeen :-)

Tänään Nora (tallilla tosiaan on tallin omistaja Noora sekä työntekijä Nora) piti minulle ratsastustunnin Destillä. Oltiin aluksi pienemmällä kentällä ja aloiteltiin käyntityöskentelyllä ja mulla oli alussa ihan hukassa koko touhu.. En tajunnut yhtään mistään mitään, mutta Nora antoi todella hyviä ohjeita minulle! Nora keskittyi lähinnä minun istuntaani, jossa olikin paljon korjattavaa. Lyhyitä pätkiä, kun sain istuntani kuntoon, Desti meni oikein mallikkaasti. Laukka oli melkoista kaahotusta tänään, mutta pari oikein nättiä nostoa saatiin tehtyä. 

Nora kiinnitti huomiota myös minun jäykkiin käsiin, joista jokainen opettaja on aina huomauttanut. En kuitenkaan koskaan ole saanut ohjeita käsien korjaamiseen, vaan minulle on aina pelkästään sanottu: "rentouta kädet". Toisille tämä voi olla helppo asia, mutta minulle se ei ole. En ole ikinä ymmärtänyt miten minä ne rentoutan, eikä kukaan sitä ole minulle opettanut..  Noran avulla ymmärsin, mitä tällä haettiin ja nyt osasin rentouttaa kädet oikeasta kohdasta oikealla tavalla :) 

Tästä näkyy hyvin tuota tallia, sekä Hilma ;) - Kakkuaaaaa! Hyvä Noora!

Yritän ottaa kameran joskus mukaan, niin saataisiin tuoltakin ehkä jotain parempia kuvia! Yritän myös tehdä jostakin päivästä hieman tarkemman postauksen, että mitä tehtäviä minä tuolla tallilla oikein teen :) Näihin tälläisiin peruspostauksiin on todella tylsää kirjoittaa tarkasti mitä olen tehnyt minäkin päivänä, joten jätän tämän postauksen tähän ja tulen taas huomenna kirjoittelemaan lisää ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti