maanantai 20. toukokuuta 2013

Sä annoit mulle valtavasti kaikkea hyvää

en ehkä osaa selittää, ei sanat riitä vaikka kuinka yritää

sä luulet, olen tunteeton.. Mut jos vain tietäsit kuinka sekaisin mun tunteet on


yritä ymmärtää, ei ole helppoa tää.. Vaikka pois kävelen, sua silti ajattelen

sydämeni sait, sillä leikit ja heitit pois


rakastuin mä looseriin, joka aito on ja vielä enemmän


typerästi uskoin se rakkautta ollut ois


hymyillen sä kerroit et kanssani olla vois

tarrauduin vain voittajiin, kunnes susta löysin oikeen ystävän

tunnen sun ilot ja naurut, jotka oot aina padonnut

onnen annoit kun tahdoit olla mun lähelläin

sillä sinussa on jotain, niin hämmentävää

ethän sä ikinä kadota tuota katsetta



Ei oo olemassakaan oikotietä onneen



olen hulluna sinuun, mutta pelkään, että sua satuttaisin



en tiedä toista sinunlaista, en yhtään rakastavaista

sinussa on jotain, jota ei voi selittää



säilytä pinta naarmuitta, sisintäs älä paljasta

Anna mun olla syypää sun hymyyn


kiitollinen.......siunattu......onnellinen

ei rakkauden tarvi olla vaikeeta. Se on oikein jos se tuntuu oikealta


sinussa on jotain, mitä muut ei ehkä nää. se on jotain joka minuun iäksi jää

Mitä silmät ei nää, sen sydän ymmärtää


et sä halunnut mua sun maailmaan, vaikka koitin sua rakastaa..



sä olet ainutlaatuinen

eiks voitais olla vaan, kahdestaan.. Voitais riidat unohtaa ja jatkaa.



kun mä nään miten liinasi liehuu, minun rinnassa rakkaus riehuu


en aina voi sua ymmärtää, oisit ees voinu yrittää.. Vaikka joskus tuntuu, että kaikki on turhaa

mä tahdoin olla sulle syy jatkaa huomiseen

kun olet sinä rakas mulle


Sun silmäs aina mä muistan

rakkautta pyysin, mutta mitä mä sain...

...surua, jämäpaloja


vaik samat ajatukset ja suuret lupaukset, me silti lähdettiin eri suuntiin

Totuutta etsiii, kestävää..


sä sanoit et on parempi mulle, et halunnut satuttaa




mitä vastaan tulekaan, toista sua ei milloinkaan



viimeinen kuva, mikä mulla Minnistä on.. 6.5.2013

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti