perjantai 21. syyskuuta 2012

"Tietä kulkemalla sen oppii tuntemaan ja kohta kulkijalla on tieto hallussaan"

Heippa! Nyt on taas jäänyt muutamilta päiviltä kirjoittelemassa. En kyllä tiedä miksi , sillä minulla on ollut joka päivä aikaa kirjoitella tänne? Kuitenkin minulla on ollut joka päivä koulua, koulua, koulua ja vielä kerran koulua.. Ei mulla tällä viikolla ole ollut mitään erikoista. Tokkolassa olen käynyt parina päivänä ja Helkalla yhtenä päivänä.

Aina niin ilosena!

Tiistaina olin tokkolassa ja kävin ainankin Vinskillä kävelemässä ja ravailemassa ilman satulaa maastossa. Menin muuten pitkästä aikaan ylipäätänsä ilman satulaa Vinskillä, sillä en kauheasti tykkää sen askeleista, varsinkaan maastossa kun se kuumuu. Nyt poika kuitenkin oli todella nätisti ja oli rentouttava pikku lenkki!

Keskiviikkona olin Helkailemassa ja käveltiin aluksi pellolla alkukäynnit, josta siirryttiin Jennan ja Fasun kanssa läheiselle hiekkatielle ravailemaan ja laukkailemaan. Otin myös vähän tuntumaa pitkästä aikaa Helkan kanssa hyppimiseen, sillä Helkallahan on viimeeksi hypätty kunnolla kisoissa ja kerran sen jälkeen olen ottanut pari hyppyä pikkupystylle. Nythän meillä olisi Helkan kanssa tiedossa seuraavat kilpailut Lokakuun alussa Anjalassa. Sitä ennen olisi hyvä treenata, niihinkin on enään vähän reilu kaksi viikkoa.. Kuitenkin Helka meni nyt todella energisesti, mutta itselläni oli aika paljon vaikeuksia nähdä ponnistuspaikka esteelle. Saimme kuitenkin yhden superhyvän hypyn 70-80cm esteelle, mihin oli hyvä lopettaa.

Torstaina olin taas Tokkolassa ja lähdin tallin omistajan lapsen (Riinan) kanssa maastoon. Minä lähdin Minnillä ja Riina tuli Meijulla perässä. Mentiin todella rauhallinen maasto ja pyrittiin vain lähimaastoissa. Käveltiin tosi paljon ja kierreltiin pikkupolkua. Myös ravailtiin jokunen hetki ja pari laukkaa otettiin. Minni oli ihmeen rauhassa laukoissa, eikä lähtenyt kiikuttamaan minua! Tyytyväinen poniin :)


^ Rupesin muistelemaan yks päivä Raikulia, kuinka paljon sekin mua on opettanut ja kuinka tärkeä se on mulle! Muistot, Anni & Kaj ja Erika & Raikuli ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti