sunnuntai 30. syyskuuta 2012

viikon höpinät

Tää viikko on menny jotenkii todella nopeasti kun oon aina ollut jossain, mutta tänään vaivauduin tänne kirjoittamaan. Ei ole kauheasti ollut intoa kirjoittaa blogiin, kun ei uusia kuvia ole tullut, mutta kai nyt pitää kirjoittaa, ettei enään pidemmäksi veny! Kirjoitan melko lyhyesti, sillä ei ole edelleenkään kuvia ja kun on viikon tapahtumat kertomatta.

Maanantaina en ollut missään, koulun jälkeen tulin kotiin. Tiistaina menin Helkailemaan ja lähtiin kaikki kolme lähimaastoihin. Alusi menimme hiekkatiellä verrytellen ja sen jälkeen kun oli verkattu niin mie lähdin lähimäkiä rallittelemaan ylös, kun Helkalla oli hiukan virtaa :') Lopuksi kävimme vielä yhdellä hiekkatiellä päästelemässä kaikkien ponien höyryjä. Tehtiin reilu tunnin lenkki. Keskiviikkona olin vielä Jennalla yötä ja ratsastimme Helkan ja Fasun kentällä. Helka ei ollut mikään paras ratsastaa.. Käynnissä se oli laiska ja tahmea kumpaakin suuntaan, ravissa se ei asettunut mihinkään suuntaan sekä oli vaikea saada se rennoksi ja laukkaa en saanut pyörimään. 

Torstaina mentiin Ilonan ja Veskun kanssa Kouvolan raveja katsomaan ja oli kyllä hubaisa reissu! Perjantaina kävin tokkolassa ja menin Minnillä ilman satulaa kaikki askellajit, virtaa ponilla riitti enemmänkin niin oli vaikeaa pysyä kyydissä. Lauantaina olin Ilonalla koko päivän, niin en ollut tallilla. Tänään olen varmaankin kotona, tai sitten käyn illalla Ilonalla, että se saa värjätä mun hiukset :D!

viime talvi + kännykkälaatu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti