tiistai 16. huhtikuuta 2013

kiitollinen siunattu onnellinen

Eilen Minni sai ansaitun vapaapäivän ja minäki vietin koko päivän kotona. Mulle tuli eilen pääsykoepäivät postissa ja ensimmäiset pääsykokeet mulla onkin 3.5 maatalouspuolelle ! Hevosalalle pääsykokeet on 6.5. Pieneläin puolelle on kuulemma samaan aikaan pääsykokeet, kuin hevosalalle, eli en tiedä yhtään missä välissä teen ne molemmat. Pitänee varmaan soittaa sinne ja kysyä, jos ei ala vastausta kuulumaan :)

Tänään mulla oli taas tokkolassa työt ja yritin päivän mittaan kuvailla kameralla hieman. Eli tästä päivästä saatte pienimuotoisen/vajaan myday-postauksen kuvilla. Illemmalla tosiaan sain pikkusiskoni  Riinan kaverikseni ja lähdettiinkin heti maastoon Minnillä. Kamerasta loppui akku, niin Riina ei saanut kuin pari videoa otettua laukasta. Mentiin aluksi ihan rauhassa, mutta otin yhden spurttipätkän, kun näytin Riinalle kuinka kovaa pieni poni voi päästä :') Loppuun taas ravailin ja käveltiin takaisin tallille. Tallilla tehtiin iltatalli ja pyöräiltiin kotiin. Kohta pitäisi lähteä viettämään vaarin 74-vuotis syntymäpäiviä !

Teemu lanasi eilen kentän ja nyt se on käyttökiellossa siihen asti, kunnes se kuivuu hyväksi !

Aamutallin jälkeen lähdössä kotiin

Vesku soitti minulle, kun olin kotona ja lähdin se mukaan radalle hiitille. Kuvassa on Taavi :)

Kuvailin Veskua ja Taavia vähän paremmalla kameralla !

Hiitin jälkeen menin kotiin, ja tallille lähdettiin Riinan kanssa. Lähdin heti maastoon Minnin kanssa.

Vaarin synttärilahja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti