perjantai 19. heinäkuuta 2013

kännykkäkuvia


1. Aamulla oli vähä sumuista, kun olin pyöräilemässä töihin 2. Erittäin kaunis minä tallilla 3. Pikkusisko ja minä 4. Käyttämässä Ilonan koiraa lenkillä 5. Namnam, jätskiä♥


1-6. Minnin viimeinen kokonainen päivä Tokkolassa. Harjailin, paijasin, syöttelin ja kuvailin ponia.


1. Hot day 2-3. Vinskillä ratsailla 4. Minni lähdössä uuteen kotiin 5. Kaverin mökille lähdössä 6. Mansikoita 7.  Grillattii iskän kanssa


1. Helksu 2. Fasu 3. Munkki uimassa 4. Ilonan kanssa menossa uittamaan ponei 5. Nakke kisoissa 6. Anni :D 7. Suur-Hollola raveissa


1. Nakke ja Tuure 2. Helksu irvistää 3. Hieno kukka 4. Ifolor-mukeja kaksin kappalein Hemmosta ja Raikulista 5. Kaitsu 6. Kaitsu järven rannalla 7. Minä kentällä katsomassa, kun Jenna ratsasti. Satoi :(


1. Kisoihin lähdössä 2. Helksu hieno kakkonen 3. Kisojen jälkeen syömässä ja lokki kiusas meit koko aja 4. Tallille pyöräilemässä 5. Olli lähdössä pihalle 6. Maastossa Kaitsulla + Anni ja Nakke 7-9. Annin kanssa niitten mökillä


1. Annin kanssa Vantaalle menos 2. Bussissa 3-4. Marjoja poimimassa 5. Ihku minä 6. Ilonan kanssa katsomassa leffaa Itse ilkimys 2 (oli muute aika paras!!) 7. Munkki tarhailee


1. Hiidenvuorella 2-4. Sirkku oli Tokkolassa pari päivää sitten, käytiin maastoilemassa! 5. Yks  aamu mua odotti tallilla pari kissan pentua 6. Värjäsin hiuksii 7. Käytii tänää kattoos Ilonan kanssa Nikooo Veturissa !! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti