perjantai 5. heinäkuuta 2013

pientä välipäivittelyä

Hirveästi on asiaa, mutta mitään en saa aikaiseksi tänne kirjoitella.. Oon tehny tän viikon tokkolassa työt ja tänään on viimeinen päivä, kun viikonloppu onneksi vapaata. Aamutallin jälkeen tullessani kotiin olen ollut niin väsynyt, että olen vain nukkkunut tai kuunnellut musiikkia ennen takaisin tallille lähtöä. En ymmärrä mistä tämä väsymykseni johtuu, kun vaikka nukkuisin viisi tuntia tai yksitoista tuntia, niin olen silti aina yhtä väsynyt. Iltaisin tallin jälkeen olen tullut vain kotiin nukkumaan, kun en ole mihinkään päässyt täältä perämetsästä..

Tällä viikolla olen kuitenkin jaksanut ratsastaa pikästä aikaa tokkolan hepsuilla, tai no kaksi kertaa olen mennyt Epulla.. Maanantaina menin Epulla pitkästä aikaa ilman satulaa ihan rennosti kentällä pyörien ja lopuksi kävin laukkailemassa yhdellä pellolla. Vilma otti pari kuvaa kännykällä pellolta. Keskiviikkona ratsastettiin Ilonan kanssa Vinskillä ja Epulla, meillä oli pari estettä kentällä jota vähäsen pompittiin. Epusta olisi pari hyppykuvaa, mutta ne ovat Ilonalla..

ihana toi mun asento tuol.. onneks tää on sen verran epätarkka ettei toi mun ilme näy kunnol :D

Kaitsullakin olen tällä viikolla käynyt useamman kerran. Oon mennyt koulua ja käytiin tuossa yksi päivä uittamssa Kaitsua ja Nakkea Annin kanssa. Hauskaa oli! Kaitsulla on ollut hirveästi virtaa nyt tällä viikolla, vaikka sitä on joka päivä liikutettu, mistä lie kerää enrgiaa. Kohta puolin mun olisi tarkoitus lähteä Annille ja vuorossa olisi estetreenit Kaitsulla, toivottavasti saisin Annin nakitettua kuvaamaan.


Laittakaa alla olevasta videosta äänet pois kiitos! En tosiaankaan tiedä mitä mä söperrän tos videol.. Eihää tost saa erkkikään selvää, mitä mie tuossa yritän selittää Annille.. Vissiinkin jotain tuosta Kaitsun kielestä kuitenkin mainitsin :Ddd


Illemmalla menen vielä tekemään iltatallin ja yhdeksän aikoihin lähteekin bussi Kouvolaan! Pitkästä aikaa sinnekin päin, tuntuu että olisin ikuisuus sitten ollut siellä :o Sunnuntaina sitten startataankin Helkan kanssa Kat-Jus tallin estekisoissa 60cm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti