torstai 20. joulukuuta 2012

aamutallilla, päivä kouvolassa ja ilta raveissa !

Mulla on ihan hirveästi ollut postausintoa, voisin vaikka joka päivä kirjoittaa tänne aina kun kerkiän, mutten viitsi ettei myöhemmin tule tilanteita jos en keksi postattavaa :) Mulla on taas muutama erikoispostaus työn alla, mutta ne julkaisen vasta ensivuoden puolella ! Nyt alkaa olla synttäripäiväkin takana päin ja on tääkin päivä nopeasti mennyt. Ei kyllä olo tunnu yhtään sen vanhemmalta, ehkä päinvastoin ;)


Tänään olin tekemässä yksin aamutallin tokkolassa ja kun sain karsinatkin siivottua, laitoin vielä heinät karsinoihin valmiiksi iltatallia varten. Tarkoitusena minulla oli mennä kevyesti Minnillä tai juoksuttaa, mutta olin niin laiska, että Minni sai tänään toisen vapaapäivän. Huomenna on pakko Minni liikuttaa ja ehkä Lauantaina hyppään pikku pomppuja sillä jos ei ole hirveän kova pakkanen :)

Turbopappa Tomi sekä vaavi Offe :--)


Minni iloisena part 1

Minni iloisena part 2


Iltapäivällä lähdin Jennalle Kouvolaan ja vein samalla mun joululahjat sille ja Ellalle. Olin siellä reilu tunnin, kunnes lähdin Ilonan kanssa Kouvolaan raveihin. Ensimmäistä kertaa ikinä olimme kahdestaan raveissa :D Kävin ostamassa pari joululahjaa vielä, söimme Riimussa ja kävimme synttärikaakaolla Paalupaikassa. Vesku onneksi lupasi tehdä iltatallin, niin mun ei tarvinnut ottaa hevosia aikaisemmin sisälle!

Palailen huomenna tai viimeistään Lauantaina taas blogin ääreen ja loppuun vielä hieno Ilonan tekemä synttärikortti minulle :)<3 Älkää järkyttykö, tiedän että olen kaunis ja tiedän että suurin osa kuvista on vanhoja...


8 kommenttia:

  1. -vauvveliiiii <3 hieno toi kortti ! :o Kuka lie osannu tehä siitä noin hyvän :o!!

    VastaaPoista
  2. toivotaan että ei olisi kauheasti pakkasta lauantaina ;)! nyt ainaki lupaa jotain -15 nii toivottavasti ei muutu paljo kylmemmäks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no älä :D jos on menee yli -17 nii sit on vähä huonompi juttu :s

      Poista
  3. haha toi kortti on kyllä yli hieno ! :D

    VastaaPoista