keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Pikku tallipäivä

Heippa ! Tänään en ollut tekemässä tallilla töitä, koska kävimme iskän kanssa kirjoittelemassa koululla eripapereihin nimet alle. Olen nyt siis kirjaimellisesti lopettanut koulun. Kävimme myös motonetissä, kun iskän piti käydä ostamassa sieltä jotain osia autoon tjn. Sen jälkeen menimme käymään ottaa henkilöllisyyskorttiin passikuvat ja sinne menikin mun kaikki rahat :( Poliisiasemalta sitten kävimme tilaamassa kortin ja sen pitäisi tulla parin viikon päästä.

Olisimme käyneet avaamassa minulle tilinkin, mutta nähtävästi siihen tarvitaan molempien vanhempien allekirjoitukset.. Ja minä kun en ole äitini kanssa missään tekemisissä niin ei hän suostu laittamaan nimeä alle.. Soitin hänelle tänään ja edellisestä soitosta on jo pari vuotta, hänen mielestään kaikkea ei voi saada. No se on kyllä totta, mutta silti ! Kyllä minä tilin tarvitsen, että saan palkkaaa !!!??? En nyt sitten tiedä mitä minä teen ton asian suhteen. Kai sitä on yritettävä selitellä niille pankkimammoille, mutta eihän ne nyt pysty varmaan tekemään asian suhteen mitään.. :/

Poliisiasemalta lähdimme ajelemaan pikkusiskoni Riinan koululle ja otettiin se ja Ilona kyytiin. Kävimme hakemasta atlaksesta vähän ruokaa ja ajelimme takaisin Jaalaan. Mentiin Ilonan kanssa vielä tallille ja alkuun kuvailin, kun Ilona ajoi Ollia. Sen jälkeen käytiin kävelemässä maasta käsin pieni 2km lenkki Minnin ja Offen kanssa. Kotona otin pienet päikkärit ja äskettäin heräsin blogiin kirjoittelemaan :)

viime talvelta

4 kommenttia:

  1. miten pystyt olematta äitisi kans?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. helposti :D Meillä on mennyt vuosia sitten sukset ristiin ja kun vanhempani erosivat, en sen jälkeen ole pitänyt yhteyttä äitiini :)

      Poista
  2. Voikun tuo minni on suloinen :3 ilmeisesti aika haastava tapaus..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, Minni on kyl nätti mutta luonteeltaan ja ratsastaessa not-good :/

      Poista