torstai 13. joulukuuta 2012

tyhmä poni Minni

Olen ollut todella reipas blogin suhteen sen pienen tauon jälkeen. Nyt on ollut taas intoa blogin puolelle kirjoitella, liekö sitten johtui siitä syksystä kun oli niin masentava ilma :/ Alan muuten toteuttamaan ensivuonna sitä, että teen kerran kuukaudessa yhden erikoispostauksen. Olen jo alkanut tekemään tammikuun erikoispostausta ja helmikuun postausta olen päässä miettinyt!

Tänään sain taas nukkua hieman pidempään, kun en mennyt tekemään aamutallia. Tai no, heräsin seitsemältä... Tallille lähdin 11 aikoihin ja kun yksin olin jonkin aikaa, pesin Minnin oven kun se oli hirveän likainen ! Hetken päästä pikkusiskoni Vilma tuli tallille ja sain siltä kameran lainaan. Menin Minnillä ratsastamaan kentälle ja laitoin kameran kuvaamaan, kun menin puomeja. No kamera taas lagitti, niin ei tullut kuin pari hassua pätkää. Minni ei ollut tänään yhtään hyvä ratsastaa missään askellajissa. Tekisi mieli vaan luovuttaa ton ponin kanssa, mutta jokin tuolla minun pääni sisällä pakottaa jatkamaan..


Illemmalla tehtiin Vilman kanssa iltatallia, kunnes huomasin Ripan lähtevän kentällä pukkilaukkaa ja sen ratsastaja tippui pari kertaa siltä. Kun se oli toisen kerran pudonnut, ei hän halunnut mennä enään Ripalla, joten minä kävin siellä selässä vielä lopuksi. Otin sillä ravia ja laukkaa, vähän tuntui että olisi menohaluja mennä. Painoi ihan kiitettävästi kädelle ja muutenkin sähelsi koko ajan. En mennyt kauaa ja loppuverkkailin pojun talliin. Käytiin viemässä Vilman kanssa heinät tarhoihin aamuksi valmiiksi ja tehtiin iltatalli :)



Minnin ovessa on tommoset tarrat. Noi on läntätty siihen oveen pari vuotta sitten kun se oli vissiin Vikin karsina :D?

4 kommenttia:

  1. Noi kuvas vikii vähän liianki hyvin :D Voiku sais ton vuoden takas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä :D! Mä muistan niin noi tarrat ku iha innoissaa liimailtii niiitä kaikkialle xD

      Poista
  2. Hui ku tulee ikävä talli aikajo ku lukee tätä sun blogia.. :/ ehkä mie viel sinne palaan ku saan helmikuussa kortin!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pakko sun on takasin tulla ;) Ferdin kuntokin on rupsahtanut ihan nollatasoon... :o Joo sit ku sat kortin nii lähtää ajelemaa ;)

      Poista