tiistai 5. helmikuuta 2013

parin päivän touhuilut

En oo nyt kerennyt tulla postailemaan, kun olin viikonloppuna Ilonalla ja en käynyt ollenkaan koneella. Tänään mä sain viikonlopulta kuvia Ilonalta, mutta koneeni kadotti kuvat tuntemattomille vesille enkä löydä enään kuin yhden kuvan.. Mul menee hermot tähän koneeseen, kun tää lagaa ja sammuilee koko ajan.. Seuraavaksi mun pitäisi alkaa tyhjentämään kuvia muistitikuille, mutta saa nähdä kauan sitäkään jaksan tehdä, kun tää on niin ihanan nopea..

Perjantaina tulin pikaisesti postailemaan teille, joten aloitetaan Lauantaista. Tein työt, Ossilla oli vapaapäivä, Minniä juoksutettiin vapaana Ilonan kanssa. Offe ja Olli olivat myös kentällä juoksentelemassa Minnin kanssa. Tästä päivästä sain kuvia, mutta en löydä enään mistään, muuta kuin tämän yhden kuvan..


Sunnuntaina lähdettiin Ilonan kanssa Veturiin ostoksille ja sinne meni taas enemmän rahaa mitä olisi tarvinnut mennä. Kyllä sieltä kivoja vaatteita löytyi, mutta keväällä pitää käydä ostamassa vielä kevättakki mulle, kun nyt siellä oli vain talvitakkeja vielä.. Siellä vierähtikin koko päivä, mutta menin vielä kuuden jälkeen tallille ottamaan hevoset sisään. Tallin omistaja oli tehnyt iltatallin jo valmiiksi, mutta mä lupasin käydä ottamassa ne sisälle, kun ne lähtivät Helksinkiin. Kun olin saanut iltatallin tehtyä, kaverini Vesku soitti mulle ja lähdin sen kanssa tekemään iltatallia sen heppojen luokse.

Maanantaina mä tein tallilla työt ja juoksutin Ossia. Pikkusiskoni Vilma kuvasi vähän. Kävin myös Minnin kanssa kävelemässä ja vähän ravailemassa (n.15min) pellolla, mutta ei siitä mitään tullut. Alla pari kuvaa videolta napsittuna. Menin kuvailemaan, kun Ilona kävi ajamassa ensin Offen ja sen jälkeen Ollin. Tehtiin yhdessä iltatalli ja mä jäin vielä laittamaan aamuksi heinät tarhoihin valmiiksi.








etupää kyllä menee ihan hyvin, mutta takapää jää aina talliin.

Tänään olin tekemässä aamutallin ja nyt tulin jokunen aika sitten tallilta, mutta en vielä liikuttanut ketään. Lähden tallille takaisin joskus kolmen jälkeen ja olisi tarkoitus ratsastaa Ossilla ja juoksuttaa kentällä Minni,
Offe ja Olli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti